Monday 29 November 2010

Salam Benua

Mulanya di sini, ku kenali dirimu, sehingga kini hingga ke akhir waktu...

ini lagu zaman dolu2, masa tu aku budak lg..la ni aku dah sampai zone midlife crisis ..tapi still in d proses mengenali diriku...bukan dirimu..haiii...ntahlah..

start dari midlife nilah baru I terasa nak write u..dulu2 org tulis diary, now ni tulis blog....diary tu skang utk org kerja je..tu pun dah upgrade pakai nama 'organiser' , munyi canggeh sket, syesuai la ngan tugas dey meng'organise' kan si empunyernye meeting n dating skedule..

dah tua2 ni baru nak menulis? (ishh...manade tua, yg penting hati, if all d time hati kite muda pesalah kan?) sukatilah..

itula, ada org kata, we are what we eat, we are what we write, and ntah apa2 lagi we r lah..hantamla labu..
yang pasti, ada tmt tuk meluah perasaan..baru sekarang kena tulih...sebab, kawan2 pun dah surut u..
kalo x, dulu, bingit tinga depa dgr aku punyer comment..Datuk Bandar la katakan...
la ni, kenkawan ada yg dah beranak pinak, xleh la nak kacau depa.. ada plak dah balik kg, tanam jagung, nak minum susu dia bancuh tepung...hmmm..
lagi ada yg suda posting ke semerata alam..manela nak tercatch up sentiasa kan..

aku plak dalam proses merehatkan diri dari arena 'dogs eat dogs world'...tu yang datang kpi tuk menulis blog nie.. dah dlm dunia keparat tu dulu, kpi tu makanan hari2, cane nak buek kan...suke saje nak nyusahkan diri sendiri..tak taula mak, nyaahhh..
tapi, pikir punyer pikir, lagi baik aku tulih dalam blog ni dari ngomel sorang2, kang org ingat gila plak si Joyah ni, x sudah2 membebel sorang...

ada org kate, Fb ada ramai kawan per? hish, x kuasa aku jah..kawan2 pesbuk tu dulu2, bebudak nyer zaman, kawan2 sekolah..nak reconnect balikla kononnyer sekarang ni..tapi mostly aku tgk lebih kepada nak menunjuk2 ajer dari reconnect...nyampah mak nyaaah....

jadi mula la aku secara rasminyer menulis cerita ceriti begitu begini...Salam dari Benua..

No comments:

Post a Comment